Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

Jazzy

13. 7. 2009 11:02
Bobo Bobo

Kám si Vás mám zařadit... ? Jak mám poznat, že nechcete jen ke korytu a přihazovat kšefty svému muži?

0 0
možnosti
MT

detektiv

11. 7. 2009 3:29
Kdo je tady nejlepší?

8-o Překlad článku: "Je to vzkaz lidem postižených povodní, že za povodně může ODS a SZ. Proto už nevolte politické celebrity, ale volte mě!" Pani Bobošíková styďte se! Měl jsem celou dobu za to, že je etika Vaše druhé já. Dokázala jste se zastat ČR, odstupující vlády i pana Topolánka při jeho poslední interpelaci v EP po vyhlášení nedůvěře vládě. Když jste v EP upozornila německého poslance, že by si měl uvědomit, že ČR není již německým protektorátem, že jsme suveréní demokratický stát - tleskal jsem. Při této předvolební agitce - ;-€Rv. Takový předvolební článek je jako si ještě kopnout do zmláceného se slovy: "Takhle jsi to chtěl, tak to máš!!!" 

0 0
možnosti
F

framy

10. 7. 2009 12:25
někdy je

lepší držet hubu,milostivá.No a o čem jste si pokecali s Pablbkem?

0 0
možnosti
TT

tolan

9. 7. 2009 10:48
Opět dáma s ksiftem z porculánu, mimie

Levá, pravá, stále směr ke korytu.......

0 0
možnosti
SO

odlaska

9. 7. 2009 9:27
...

Moc hezky a pravdivě napsáno.

0 0
možnosti
B

babka_080

11. 7. 2009 22:56
Re: ...

Paní Bobošíková,Vím že jste zvyklá na tyto hnusné příspěvky ,tyto lidi nepředěláte,Chci vám napsat ,že jsem vás neměla vůbec ráda na krizi v ČT ,Dnes si říkám jak se mění člověku názory,Jsem už stará paní,prožila jsem Hitlera,komouše a těšila se na demokracii,která  přišla ,když jsem šla do důchodu.Víc se nebudu rozepisovat,mám se lépe díky dětem a tento PC jsem se nau[>-]čila ovládat ,abych s nimi měla spojení ,nežiji zde odešli jak za komoušů a já nechci.Ale volila jsem vaši stranu a budu zase protože v této zemi nejde volit ti kteří byli u koryt ,vím že se tam nedostanete ale alespoň kdyby jste v té ČT udělala pořádek,Dnes bych vám moc fandila.Moc úspěchu vám přeji R^R^

0 0
možnosti
P

papaya

9. 7. 2009 9:13
Jo táááák

Já už jsem se lekla, že vám jde o skutečné příběhy skutečných lidí, tam v těch vytopených vesnicích. A ono je to jen vaše šikovné pííáár na to, jak vás ti chudáci (vytopení i pokáraní nevytopení) mají volit !! Ovšem marně. Pro mě jste nevolitelná, ať už jako rudá, zelená nebo oranžová, a to i v případě, že nosíte žlutý kostým Rv

0 0
možnosti
JU

u_jitka

9. 7. 2009 9:12
Asi nejhorším způsobem jak si pod sebou

podřezat větev, by bylo volit Bobo&spol.

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4920x
Ing. Jana Bobošíková, manažerka, bývalá poslankyně Evropského parlamentu

Seznam rubrik