Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pouiyt

Nemci chteli jedinou kulturu uz za Hitlera

kdyby jejich prani bylo uskutecneno,urcite vy Cesi byste nemeli co jasat

0/0
18.10.2010 21:38

jakadlec

marně hledám, v čem bych s bobo nesouhlasil

a to hledám už dlouho

0/0
18.10.2010 18:48

Truth teller

Re: marně hledám, v čem bych s bobo nesouhlasil

Já také souhlasím s 99%. To 1% se týkalo článku Helena na pranýři, tam jsem stál za Kubišovou a peticí našich osobností.

0/0
27.10.2010 12:15

Ormir

Je třeba okamžitě zarazit státní dotace

Multikulturnímu centu Praha a podobným lehkoživkům, kteří z našich peněz a peněz EU umožňují zaplevelení republiky imigranty většinou si ani nehledajícími práci, ale zajímající se jen o sociální dávky.

Naprosto nekompromisně se musí zakázat propagace multikulturalismu ve školách a médiích. Lehkoživkové, kteří se snaží naší kulturu a staleté tradice zničit a nahradit importovanými barbarskými ideologiemi, zejména islámem.

http://www.mkc.cz  http://www.czechkid.cz  http://www.migraceonline.cz

http://www.opu.cz/  http://www.uprchlici.cz

0/0
18.10.2010 14:46

Jan Nepomuk

Jako obvykle, trochu nuda a nic nového, ale neurazí.

Jinak, národy - rády.

0/0
18.10.2010 12:26

Mathias

Multikulti,

je to hezká myšlenka a dobře se to poslouchá, něco jako komunismus. Potkávat, kolem sebe bílé, žluté, černé, muslimy, katolíky, budhisty atd., žít pospolu v harmonii a míru, to by bylo něco. Ale........v ČR jsme většina ateisté a tak nějak zapomínáme, že pro některé je víra důležitější než vlastní život a především u muslimů, je docela problém odlišit víru od politiky, duchovno od politického vedení státu a to je, myslím, velký problém a  k tomu připočítejme všelijaké -ismy a hned se mi myšlenka multilulti vůbec nezdá. Bosna je velmi hezký příklad multikulturního soužití, kdy vedle sebe žijí katolíci, pravoslavní a muslimové po staletí a jak to dopadlo. Válka, masakry, etnické čistky. A víra v tom měla velké slovo. Takže osobně multikulti nevěřím ani za mák a to, co se děje v západní Evropě mi to potvzuje, bohuželRv

0/0
18.10.2010 10:43

karels

Zdravím,

0/0
18.10.2010 9:11

snaduzdost

Vítejte v klubu, paní Merkel!

Chytrý nadpis.Ale proč netnout do živého? Když jsem slyšel paní Merkelovou tak jsem se zcela bezděčně zamyslel nad znalostmi češtiny bývalých československých Němců, nad jejich německými vydavatelstvími, publlikujícími pouze německy psané tisky v Čechách, nad zdůrazňováním  existence 2 německých divadel v Praze,  německých scén jinde v ČR, nad pouze německy psanými periodiky, nad vnímáním jejich vlasti, nad odmítáním tisíciletých hranic České koruny atd., atd. Sranda bude, až turecká menšina v Německu bude požadovat svá práva na sebeurčení svého národa!  Nebo až Vietnamci budou chtít prohlásit třeba svou libušskou tržnici za Vietnam. 

Omlouvám se, že jsem zde  použil  příspěvek napsaný již k jinému blogu, ale není to platné i zde? Děkuju za pochopení./

0/0
18.10.2010 8:24

snaduzdost

Re: Vítejte v klubu, paní Merkel!

Ještě omluva, ale zapomněl jsem na školy všech stupňů pouze v německém jazyce v ČR. A věřím, že kolegové mě ještě doplní.

0/0
18.10.2010 8:43

Livrak 3

Více takovejch politiků, budou velmi potřeba.

Souhlasim s Váma a škoda že se nepodílíte na vládním uskupení, snad časem. ;-)

0/0
18.10.2010 7:04

fanda1

Re: Více takovejch politiků, budou velmi potřeba.

No nevím, nějak moc nevěřím, že kdyby byla autorka ve vládním uskupení, že by za chvíli přispůsobivě nepěla jejich stejnou píseň .....

0/0
18.10.2010 8:22

1888

Chce to zavest

pravidelne pozivani Nemeckych zabijackovych pochoutek

0/0
18.10.2010 2:38

papaya.

hm

no já raděj nebudu psát nic, bo to od ývla zase schytám ...:-P

0/0
18.10.2010 0:18

nechci vyrusovat

Autorko, Vy jste vlastně takový přeběhlík ..........

Stále se snažíte dostat ke korytu a veřejnost už Vám nevěří !

;-D;-D;-DRv

0/0
17.10.2010 23:54

marwill

Re: Autorko, Vy jste vlastně takový přeběhlík ..........

Jj, pokud se autorka hlásí k takovým výrokům či názorům, proč s tím nevyleze, resp. již dávno nevylezla, u nás. To se naši politici vždy musí schovávat za významnější osobnosti a počkat, jaký ony budou mít názor a pak se teprve možná přidám?

0/0
18.10.2010 0:16

iBlesk

Díky bohu, paní Bobošíková ve volbách

opět propadla. Nepochopila výrok pí. Merkelové, argumentuje jejím jiným výrokem, ale rok starým.

Paní Merkelová je prý ve stejném klubu, jako pisatelka Bobošíková. No, snad se to nedozví ona ani v Německu. Byla by to ostuda, jak řemen!

0/0
17.10.2010 23:51

milanalois

V jedné zemi nemohou být dva světy.

Není možné, aby v jedné zemi vedle sebe byly dvě kultury, dva jazyky, dva právní systémy... to prostě dlouhodobě nemůže fungovat.

Němcům doporučuji metodu Dr. Beneše.

0/0
17.10.2010 22:41

beda venerabilis

Re: V jedné zemi nemohou být dva světy.

Omyl.

Od počátku lidských dějin byla vždy místa největší prosperity také multikulturní. Ba i symbioza více právních systému na stejném území byla až do pozdního středověku normou, a byla vytlačena až posilováním absolutistického státu.

Vzor E. Beneše není v Německu populární a jeho aplikace opravdu nehrozí.

Etničtí Turci vytvářejí v Německu významnou část GNP (a daní)  a jsou asi významnější skupinou obyvatelstva, nežli třeba Sudetští Němci.

To že se Merkelová distancovala od výstřelků ideologického multikulturalismu ještě vůbec neznamená nějaký zásadní odklon od rozumného soužítí kultur. Je to jen připomenutí toho, že tolerance je jen jednou z hodnot moderní společnosti a že jisté hodnoty jsou závažnější (svoboda svědomí, rovnost před zákonem, ochrana života zdraví a majetku, svoboda slova....). Merkelová rozhodně nepřipravuje nějakou modernější obměnu Norimberských zákonů, jak se Bobo omylně raduje.

0/0
17.10.2010 23:21

Iwan

Re: V jedné zemi nemohou být dva světy.

"Od počátku lidských dějin byla vždy místa největší prosperity také

multikulturní." Škoda jen, že také jedním dechem nepřidáte, že to vždy byla také místa pozdějších svárů a často ještě něčím daleko horším. Vaše věta navystihuje pravdu. Dvě kultury se můžou prolínat, lépe řečeno, ovlivňovat ale nikdy ne žít dlouhodobě a rovnoprávně na jednom prostoru vedla sebe, příkladů na to, že to nejde je příliš mnoho. Vždy můsí být jedna kultura dominantní a druhá, ci další jsou v podřízeném postavení vůči ní. Pokud se toto začne měnit, jde někomu o krk. Kolik na to chcete příkladů?

0/0
17.10.2010 23:44

petrph

Re: V jedné zemi nemohou být dva světy.

Já bych jen dodal - ano, významná kulturní centra dokázala být od počátku věků multikulturní, jenomže v nich vždy platilo

a) každej za svoje. Neexistovaly žádné sociální dávky,natož pro přistěhovalce. Neboli, kdo se přistěhoval, musel se skutečně,aspoň v tom základním smyslu integrovat, naučit se jazyk, dodržovat místní zákony, aby prodal svoje zboží nebo svoji prácr a uživil sebe a svou rodinu

b) stejné právo pro všechny.Na nějakou disgriminaci si nikdo nehrál, a jestli se někomu ve sporech, stížnostech apod. dávalo přednost, tak to určitě nebyli přistěhovalci..

0/0
18.10.2010 0:03

Iwan

Re: V jedné zemi nemohou být dva světy.

Ano, souhlas. Multikulturní společnost skutečně existují, ale pod

jedním výkladem práva a postupnou asimilací. Ve své podstatě dochází ke splynutí a vzájemnému obohacení.To ale nevylučuje ponechání si určitých kulturních návyků, které se projevují většinou jen v soukromí.

0/0
18.10.2010 3:34

Deleter

Re: V jedné zemi nemohou být dva světy.

Etnických Turků je asi 5% a daní odvádějí jen někteří z nich. Žádnou významnou skupinou nejsou, možná v Černé kronice.

0/0
18.10.2010 14:50

petrph

Re: V jedné zemi nemohou být dva světy.

No já bych jen dodal že dr. Beneš k tomuto řešení přistoupil až když měl v ruce závěrečné rozhodnutí norimberského tribunálu a v zemi ruské tanky. Předtím (tj. do září 1938) sudetským Němcům ustupoval, ustupoval, až před nimi utekl do Anglie..;-D

0/0
18.10.2010 0:05

snaduzdost

Petrph

A co takhkle zapojit myšlení a nenechat se jenom oblbovat frázemi nějakých multikulti, uplacených beztak těmi vašemi "sudetskými ...".  Předpokládám, že jste myslel československé Němce . Za Keltů tu Němci nebyli. A paní Merkelová vyjádřila velice přesnou paralelu mezi přítomností turecké menšiny v Německu s přítomností německé menšiny v Čechách. Obě menšiny byly přizvané na práci.

0/0
18.10.2010 8:32

Jarcho

Dr. Beneš nabízel výměnu

hned po první světové válce: nabízel Šluknovský a Frýdlantský výběžky Německu za odchod Sudetských Němců. ¨

V roce 1938 nemohl dělat nic jiného než ustupovat. Ale pak využil dějinné příležitosti a Němců nás zbavil. Škoda, že to nedotáhl takto do konce i na Slovensku s Maďary - dnes mohli mít Slováci pokoj.

0/0
18.10.2010 8:41

LenítkoDTT

Hlavně nedělat ostudu

Jsem vietnamská imigrantka a jsem toho názoru, že pokud chci žít v jiné zemi, musím se jí přizpůsobit, i když to částečně omezí mou identitu. Přistěhovalci by se měli chovat tak, aby si na ně lidi nemohli stěžovat. Jedině takhle si pak může každý žít na své vlastní hromádce.

0/0
17.10.2010 22:30

marwill

Re: Hlavně nedělat ostudu

R^ Přesně tak. Leckomu by se líbilo žít si po svém, mít privilegia a ještě se nechat živit.

0/0
18.10.2010 0:11

Iwan

Re: Hlavně nedělat ostudu

Píšete, že jste původem z Vietnamu, ale skoro bych se vsadil, že píšete česky lépe jak já. ;-D

0/0
18.10.2010 3:40

egypttwo

krááása

Islamizace je plíživé nebezpečí, které je potřeba zastavit ihned v zárodku. V. Kusák

0/0
17.10.2010 22:27

Jawař

Re: krááása

ZATÍM ALE NIKDO NAHLAS NEŘEKL, ŽE JE ISLÁM ideologie. A to je podstatné. Až tohle někdo udělá, tak s tím půjde něco dělat

0/0
18.10.2010 0:39



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.