Jana Bobošíková

Proč mám být prezidentkou?

10. 12. 2012 13:45:00
Deník MF Dnes mě požádal o odpověď na otázku Proč mám být prezidentkou ČR. Zamýšlela jsem se na tím dotazem a došla k následujícím odpovědím.

Protože je v ohrožení sama existence České republiky. Protože je ohrožena naše svoboda, demokracie a suverenita. Protože je ohrožena prosperita naší země, vybudovaná poctivou prací, vzdělaností a sebezapřením. Protože jsou prostřednictvím chystané bruselské bankovní unie ohroženy úspory našich občanů a vklady firem.

Protože se pravomoc ČR rozhodovat sama o sobě neustále snižuje ve prospěch Bruselu. Protože nechci, aby se opět rozhodovalo o nás bez nás. Protože máme právo a věřím, že i vůli, si o svých věcech rozhodovat sami. Protože si nechci nechat vnutit, že jsme malá, bezvýznamná a slabá země. Protože nechci, aby občané ČR byli jen nádeníky zahraničních firem. Protože nechci, abychom platili dluhy bohatých států, aby ony zůstaly bohaté a my chudli. Protože máme zkušenost s podobnými uskupeními (RVHP) a víme, k čemu vedou. Protože odmítám přijetí eura jako politického prostředku k zániku národních států a chci ČR z této povinnosti vyvázat. Protože klesá vzdělanost našich dětí. Protože se naši rodiče bojí nemoci a stáří. Protože nechci jíst dioxinová vejce, potraviny se silniční solí a další hnus. Protože odmítám zesměšňování hodnot, jako jsou rodina, vlast, úcta ke stáří a úcta k práci.

Mám být prezidentkou proto, že si uvědomuji tato obrovská rizika. Mám být prezidentkou proto, že budu vždy nekompromisně hájit Českou republiku a její občany před oklešťováním státní suverenity, svobody, práv občanů a prosperity. Jsem jediná, kdo to vždy jasně říkal a budu jediná, kdo to bude i opravdu dělat. Proto mám být prezidentkou. Budu prezidentkou jen a pouze České republiky.

Nebudu prezidentkou Evropské unie, nebudu prezidentkou nadnárodních finančních institucí a globálních společností, nebudu prezidentkou mezinárodních korporací a ochránkyní jejich zájmů, nebudu prezidentkou lobbistů všech kategorií. Budu prezidentkou občanů země, kterou mám ráda a jejíž osud mi nikdy nebyl a nebude lhostejný.

Autor: Jana Bobošíková | karma: 32.33 | přečteno: 2943 ×
Poslední články autora