Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

astrudina

5. 9. 2010 20:26
Souhlas!

A pro kritika - co je na tom, že paní Bobošíková chce být v politice aktivní? Proč ne? Když si ji vy nevyberete, prostě jí nedáte hlas a to je celé.

Ale já sleduji, že jako jedna z mála političek veřejně bojovala proti Lisabonské smlouvě v době, kdy to nebylo populární, kdy celý stát tlačil prezidenta - podepiš, podepiš; kdy selhala většina poslanců pravice v čele s Topolánkem....

A teď mi taky mluví z duše - už toho mám dost, jak někdo bude nutit děti vyzrazovat svá intimní tajemství a bude adorovat jen soužití dvou tatínků nebo maminek s nezbytnou adopcí..Cílem toho všeho je přitom podkopat význam a smysl rodiny v myslích především dětí a mladých lidí.  Komu to přinese prospěch?

Každého tvůrce zmíněného pamfletu, který má zrušit "tabu" kolem sexu už u dětí, bych donutila, aby každý den musel chodit na velkou na rušnou ulici a dělal to před lidmi. Vždyť co, chodit na WC v soukromí? K smíchu, to je přežitek a musí se to taky dělat hezky veřejně a mluvit o tom naplno.

0 0
možnosti
K

kevinbb

5. 9. 2010 21:13
Re: Souhlas!

R^

0 0
možnosti
OU

5. 9. 2010 17:40
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Stanislav Ševeček

5. 9. 2010 20:18
Re: ani nadpisy o masturbaci

Tak napřed paní Bobošíkové - samozřejmě karma.

  

Pane Libore M., a co Vy - masturbujete, nebo to odmítáte přiznat?

0 0
možnosti
K

kevinbb

5. 9. 2010 16:31
Souhlas s

blogem.

R^

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

5. 9. 2010 15:36
Taky jsem doufal,

že se autorka k tomu kroku vpřed nějak postaví - a ono nic? Tak jak že to u Bobošíků vypadá? :-):-):-):-)

0 0
možnosti
MI

Xavon

5. 9. 2010 16:40
Re: Taky jsem doufal,

Taky jsem čekal, že Jana napíše, kolik kroků vpřed by v takovém případě udělala.

0 0
možnosti
PK

pavel kula

5. 9. 2010 14:55
A ten krok vpřed.

Byl, nebo nebyl?

0 0
možnosti
AMF

farsky.blog.idnes.cz

5. 9. 2010 14:51
Našla jste si nové téma...

...zdá se, že sexuální výchova je Vaším novým předvolebním hitem.

Nejste sama, kdo se sexuální výchovou zabývá. Já také. V několika svých článcích vysvětluji možnost nového přístupu k sexuální výchově. Podle reakcí v diskusích soudím, že jsem docela úspěšný R^

0 0
možnosti
MI

Xavon

5. 9. 2010 14:35
Hlavní je si uvědomit

že onanovat je vlastně normální. Já sám jsem vyokoškolský profesor, odborný asistent na třech katedrách, a onanuji několikrát denně.

0 0
možnosti
M

MayaMoya.

5. 9. 2010 14:39
Re: Hlavní je si uvědomit

Hehe...myslím, že v tomhle asi výjmečný nijak nejste...taky si ráda dopřávám :-P Jinak co se týče vaší práce, tak tam tedy asi klobouk dolů..;-)

0 0
možnosti
EK

Deleter

5. 9. 2010 13:28
Mno,

cílem hry Kompot je spíš poznání, že to či ono dělají/nedělají taky ostatní. Ostatně, nikde není určeno, že se ta hra MUSÍ hrát. To je potřeba pochopit, že?

0 0
možnosti

oldiess

5. 9. 2010 13:06
Madame, to už jsme tady vše dávno probrali

;-D

0 0
možnosti
Y

yyj

5. 9. 2010 12:59
Komukoli

Jmenuji se Jana Bobošíková, nejsem Sarah Palinová, nejsem bigotní katolík ani evangelík a nejsem tmář. A komunista. Běda, kdyby někdo z jmenovaných Vám nabídl koryto. I po rukou byste běžela.

Tak kdy přijde konečně zcela nové prohlášení : Pokud neuspěji (s kýmkoli v čemkoli), půjdu do politického důchodu.

Gratuluji k zaslouženému důchodu. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 107
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4920x
Ing. Jana Bobošíková, manažerka, bývalá poslankyně Evropského parlamentu

Seznam rubrik